Potvrda dobrog posla je kada klijent želi uzeti još usluga koje nudite u sklopu svojih rješenja. Najnoviji primjer je proširenje suradnje s osječkim komunalnim poduzećem Ukop.
Od osnutka tvrtke Spin jedan od glavnih ciljeva je brinuti o zadovoljstvu klijenata. To se postiže partnerskim odnosom uz davanje pozornosti njihovim željama i potrebama. Upravo je na takvom pristupu nastao Jupiter Software koji na tom principu već 18 godina prolazi kroz evoluciju i sazrijevanje.

Zahvaljujući takvom pristupu velik broj naših klijenata kroz godine povećava opseg suradnje uvodeći nove usluge koje do tada nisu koristili. Dakako, veći broj usluga na istoj platformi ujedno štedi vrijeme i pojednostavljuje poslovne procese. Najnoviji primjer širenja suradnje dolazi iz osječkog komunalnog poduzeća Ukop koje brine o grobljima na području Grada Osijeka.

U Ukopu je do sada korišten Jupiter Software ERP te rješenje za maloprodaju pogrebne opreme, a širenjem opsega njihovog poslovanja pojavila se potreba i za uvođenjem novih usluga. Ukop je po prvi put otvorio dvije cvjećarnice, pored Centralnog i Aninog groblja, te im je bilo potrebno rješenje za POS kase. Budući da je taj segment od ranije visoko integriran s drugim uslugama u sklopu našeg programskog rješenja, implementacija je obavljena brzo i učinkovito na obostrano zadovoljstvo.