I dalje ispunjavamo visoke kriterije poslovanja kojima garantiramo kvalitetu usluge našim klijentima.
Jedanaestu godinu za redom Spin je ispunio tražene uvjete kako bi dobio certifikat sustava upravljanja kvalitetom prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008. Tako smo i ove godine potvrdili usredotočenost na učinkovitost sustava upravljanja kvalitetom.

Nadzorima ISO 9001 norme Spin potvrđuje aktivno utjecanje na unapređenje poslovnih procesa u interesu klijenata i njihovog ukupnog zadovoljstva kvalitetom IT usluga. Sustav upravljanja kvalitetom obuhvaća procese koji se odnose na djelatnosti upravljanja, osiguranja resursa, mjerenja i realizacije svih naših proizvoda i usluga.

Ključni procesi obuhvaćaju razvoj IT rješenja, njihovu implementaciju i održavanje te IT edukacije. Certifikacijska kuća SGS tako je potvrdila sve segmente certifikata kao i u 2016. godini i tijekom procesa nije pronašla neusklađenosti. Spin je tako još jednom potvrdio svoju posvećenost kvaliteti i usklađenosti sa zahtjevima norme ISO 9001:2008.