I dalje ispunjavamo visoke kriterije poslovanja kojima garantiramo kvalitetu usluge našim klijentima.
2006. godine je Spin po prvi put certificirao upravljanje poslovanjem prema odrednicama norme ISO 9001:2000. Tijekom godina redovito ispunjavamo sve uvjete koje ova međunarodna norma zahtjeva. Ove godine, osim što je nadzor pokazao kako je sustav upravljanja kvalitetom sukladan zahtjevima norme, napravljena je i prilagodba sustava na novu verziju norme, te nam je na temelju nalaza nadzora dodijeljen certifikat ISO 9001:2015.

Godišnji nadzori od strane certifikacijske kuće redovito pokazuju kako Spin aktivno radi na unapređenju svojih poslovnih procesa, a kako bi se ispunili postavljeni ciljevi poslovanja temeljeni na vrijednostima timskog rada, inovativnosti u radu, kontinuiranom obrazovanju i usavršavanju, poštenom odnosu prema kupcima, dobavljačima, djelatnicima i okruženju u kojem djelujemo.

Ključni procesi sustava kvalitete obuhvaćaju razvoj IT rješenja, implementaciju i održavanje IT rješenja, te IT edukacije. I u ovim procesima se posebna pozornost pridaje interesu klijenata i njihovom ukupnom zadovoljstvu kvalitetom IT usluge.