Stalna unapređenja dijelova Jupiter Software su uobičajeni za Spin. Dodatne novosti i poboljšanja napravljeni su i u sustavu digitalne ulazne pošte. Na sustavu je napravljeno nekoliko značajnih promjena, uz manje dorade. Novosti donosimo u nastavku.
Ići u korak s vremenom, pratiti najnovije trendove i primjenjivati ih u praksi Spinova je politika od osnutka tvrtke. Premda često pišemo o novostima na našim stranicama, to je tek dio onoga što radimo i razvijamo na dnevnoj bazi. Nove funkcionalnosti postojećih sastavnica Jupiter Softwarea događaju se gotovo svakodnevno, a naši klijenti tako dobivaju veću vrijednost alata koje koriste u poslovanju.
Nove funkcionalnosti su od nedavno dostupne i u aplikaciji Upravljanje dokumentima (sustav digitalne pošte). Velika je novost da je uz dosadašnju mogućnost spremanja skeniranih dokumenata na file system, razvijena i mogućnost spremanja dokumenta u DMS-a (bazu). U dogovoru s korisnikom definira se mjesto čuvanja dokumenta – document management system ili file system.
Druga velika novost je mogućnost povezivanja Jupiterovih skladišnih dokumenta s urudžbiranim dokumentom. Do sada je kod različitih korisnika postojala mogućnost povezivanja pojedinih Jupiterovih dokumenta unutar Knjige pošte, kako bi osobe u procesu odobravanja i/ili prosljeđivanja dokumenta imali uvid u kompletnu dokumentaciju za pojedini dokument. Ovom doradom je olakšana i proširena mogućnost povezivanja različitih Jupiter dokumenta, kao i povezivanje Word, Excel ili slikovnih datoteka.
Kao manje dorade treba istaknuti mogućnost multiselect prosljeđivanje dokumenta na odobravanje, multiselect odobravanje dokumenta, mogućnost slanja dokumenta na odobravanje putem linija odobravanja i slično.