Konstantnim radom na poboljšanju naših usluga, razvili smo mobilnu aplikaciju za naručivanje robe.
Prednost korištenja ove aplikacije je skraćeno vrijeme izrade narudžbe, smanjena upotreba papira, jednostavan pregled svih narudžbi, a rezultat je znatno smanjen proces narudžbe i dostave određenog asortimana kupcima.
Aplikaciju u isto vrijeme može koristiti više osoba od strane kupca, a trenutno je dostupna za android uređaje te omogućuje:Prednost korištenja ove aplikacije je skraćeno vrijeme izrade narudžbe, smanjena upotreba papira, jednostavan pregled svih narudžbi, a rezultat je znatno smanjen proces narudžbe i dostave određenog asortimana kupcima.
• Naručivanje robe prema dodijeljenom asortimanu kupca
Svaki kupac putem aplikacije ima pristup dodijeljenom asortimanu te pregled istoga, a korištenjem tražilice kupac stavlja na popis sve stavke narudžbe.
• Pregled narudžbi
Aplikacija u svakom trenutku pruža pregled svih završenih i isporučenih narudžbi, ali i narudžbi koje su trenutno u procesu.
• Kopiranje stare narudžbe u novu
Putem aplikacije kupcu je omogućena opcija kopiranja jedne ili više od prijašnjih narudžbi u zahtjev za novu narudžbu što ubrzava proces redovnih narudžbi određenog kupca.
• Odabir načina plaćanja
Kupac prilikom izvršavanja narudžbe može birati način plaćanja određene narudžbe putem gotovine ili virmana.
• Pregled financijskog stanja kupca
Unutar aplikacije prikazan je cjelokupni pregled svih uplata i zaduženja kupca.
Definira se kreditni limit
• Slanje poruka kupcu
Unutar aplikacije, putem privatnih poruka, omogućena je komunikacija između isporučitelja i naručitelja.
• Slanje reklamnih materijala u PDF formatu
Isporučitelj robe ima mogućnost svojim kupcima putem aplikacije slati i reklamni materijal koji kupac preuzima u PDF formatu.
Jedan od najstarijih korisnika Jupiter Software, tvrtka Bijelić Co d.o.o. ujedno je i prva koja je implementirala ovu mobilnu aplikaciju u svoje poslovanje.