Programi nagrađivanja kupaca već su dugo uobičajena stvar u brojnim maloprodajnim i veleprodajnim trgovinama. Pouzdani Spinov Jupiter Software klijentima također nudi i Loyalty rješenje.
Dugi niz godina trgovci kroz programe nagrađivanja kupaca žele privući nove i zadržati dosadašnje kupce. Spin je također razvio vlastito programsko rješenje za takve programe, Loyalty modul u sklopu Jupiter Softwarea. Korištenjem tog modula klijenti dobivaju mogućnost izdavanja vlastitih loyalty kartica putem kojih mogu pratiti promet članova kluba i raditi nagrađivanje bodovima na osnovu ostvarenog prometa.

Loyalty kartica ujedno se može koristiti kao prepaid kartica, čime program dodatno dobiva na atraktivnosti. Uz realizaciju ostvarenih bodova prilikom kupovine, uplate novčanih iznosa na prepaid karticu i njihovo trošenje, Loyalty modul može ponuditi dodatne pogodnosti za kupce, a tvrtke koje ga uvode dobit će vrijedne podatke koji se mogu kvalitetno iskoristiti u izradi poslovnih strategija. Tako tvrtke koje koriste Spinov Loyalty modul mogu pratiti stanje ostvarenih i realiziranih bodova svakog pojedinog člana, ali i precizno i analitički dobiti uvid u navike kupaca te ih nagrađivati vaučerima prema raznim kriterijima.

S druge strane, korisnici mogu pratiti saldo i potrošnju, koristiti karticu i trošiti bodove u sklopu obiteljskog loyalty programa, koristiti nagradne kupone i popuste prilikom kupovine, a sve mogu pratiti putem mobilne aplikacije. Ta je mobilna aplikacija povezana s Loyalty modulom u Jupiter Softwareu što našim klijentima dodatno olakšava sve poslove vezane uz korištenje loyalty programa putem mobilnih uređaja. U praksi to znači da su svi na dobitku, i klijenti i kupci.