Spin već punih 10 godina posjeduje certifikat sustava upravljanja kvalitetom prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008. I ovogodišnjim auditom potvrdili smo svoju usredotočenost na učinkovitost sustava upravljanja kvalitetom. Nadzorima ISO 9001 norme Spin potvrđuje aktivno utjecanje na unapređenje svojih poslovnih procesa u interesu svojih klijenata i njihovog ukupnog zadovoljstva kvalitetom IT usluga.
Sustav upravljanja kvalitetom obuhvaća procese koji se odnose na djelatnosti upravljanja, osiguranja resursa, mjerenja i realizacije svih naših proizvoda i usluga. Ključni procesi obuhvaćaju: proces razvoja IT rješenja, proces implementacije IT rješenja, proces održavanja IT rješenja i IT edukacije.

Na nadzornom auditu od strane certifikacijske kuće SGS Adriatica d.o.o., održanom 16. lipnja 2016. tvrtka Spin još jednom je potvrdila svoju posvećenosti kvaliteti i usklađenosti sa zahtjevima norme ISO 9001:2008.