Spinov HelpDesk uskoro dobija značajnu nadogradnju. Zahvaljujući njoj većina procesa bit će modernizirana i ubrzana.
U svrhu unapređenja kvalitete procesa podrške korisnika Spin je prvu verziju Help Deska kreirao i implementirao u ožujku 2007. godine. Od tada do danas kroz Help Desk obrađeno je više od 22.000 slučajeva sa ukupno 130.000 konverzacija kroz koje su riješeni upiti, problemi i zahtjevi korisnika. Prosječni broj konverzacija po slučaju je 6, a najduža konverzacija u slučaju razvoja specifičnog modela uslužnih radnih naloga, imala je čak 126 razmjena zapisa između sudionika.

Spinov HelpDesk uskoro će osvanuti u novom ruhu i s novim funkcionalnostima. Tako korisnike uskoro očekuju razne nove funkcionalnosti, a cijeli HelpDesk zasjat će u novom dizajnerskom ruhu zahvaljujući kojem će najčešće korištene opcije biti lakše dostupne korisnicima. Novosti u dizajnu aplikacije donose 'dashboard' s grafičkim prikazom otvorenih zadataka po konzultantima i vlasnicima zadataka za korisnike, 'drill down' za brži i lakši pristup zadacima te kronološki prikaz komunikacije.

Zahvaljujući novom rješenju omogućeno je jednostavnije i učestalije izdavanje novih funkcionalnosti HelpDeska kao i novih statističkih prikaza. Redizajnirani će HelpDesk biti izrađen novim tehnologijama koje će olakšati i ubrzati proces komunikacije, a Spinovom timu olakšati nove nadogradnje i uveđenje novih funkcionalnosti. Tako je dodana mogućnost da se kroz postavke definira primanje tjednog newslettera s raznim podacima, primjerice sumama i statstikama, a obračun je moguće eksportirati u pdf i ispisati.

Novost je i da će se u upite moći dodavati više od jednog privitka, a zbog lakše podrške HelpDesk će sada biti povezan s Project Tracer i Document Management System aplikacijama. Ono što svakako treba izdvojiti je da će nova tehnološka rješenja omogućiti izradu mobilne aplikacije, koja se očekuje tijekom ove godine, a zahvaljujući kojoj će klijenti moći koristiti HelpDesk i kada nisu u uredu.