11.ožu

Četiri prednosti naručivanja i isporuke voća i povrća putem Jupitera Softwarea

Naručivanje i isporuka voća i povrća je set granula koji uključuje narudžbu voća i povrća, odobravanje narudžbe, izradu zbirne narudžbe prema dobavljaču, zaprimanje narudžbe na skladište te zaduženje kamiona po rutama i trgovinama.
Služi za naručivanje voća i povrća od strane trgovina, njezinu kontrolu, naručivanje prema dobavljaču i na kraju isporuku naručene robe u trgovine. Za samu isporuku izrađena je mobilna aplikacija koja radi na Android platformi.

Među našim korisnicima koji su prepoznali prednosti ovakvog načina isporuke voća i povrća su Mlin i Pekare Sisak, a on im omogućuje:

1. Jednostavan i precizan način naručivanja asortimana
Jupiterova aplikacija maksimalno smanjuje mogućnost pogreške prilikom naručivanja novog asortimana voća i povrća te daje jedinstveni pregled kreirane narudžbe.
2. Brzo i lako kreiranje zbirne narudžbe prema dobavljaču
Nakon što trgovine naruče voće i povrće putem aplikacije, odgovorna osoba u komercijali pregledava i odobrava te narudžbe. Zatim se kreira zbirna narudžba prema dobavljaču na temelju odobrenih narudžbi.
3. Točno zaduživanje kamiona za isporuku naručenih količina trgovinama na odabranoj ruti
Nakon isporuke robe dobavljača, na temelju pojedinačnih narudžbi, definiranih ruta i trgovina zadužuje se kamion sa zbirnom količinom za definiranu rutu.
4. Vrijeme i ljudski resursi
Obzirom da se radi o vaganoj robi, ponekad isporučena količina nije jednaka naručenoj. Do sada su se te razlike u količinama ručno ispisivale na dokumentu izdatnice što je zahtijevalo naknadno ažuriranje svih dokumenata nakon povratka u centralu. U prosjeku je to značilo 180 dokumenta sa sedam stavaka. Korištenjem mobilne aplikacije i evidencije, izvagane količine se automatski ažuriraju na dokumentu izdatnice što znatno smanjuje utrošeno vrijeme i ljudske resurse.

20.velj

Koliko smo prošli tjedan prevezli pšenice? Je li prošli tjedan roba otišla za Dubrovnik? Tko je vozio? Osporili su nam fakturu za prijevoz stočne hrane, gdje su potpisane otpremnice? Trebali bismo fakturirati prijevoz brašna u Istru, koliku smo ono cijenu dogovorili?

Ako vam se slična pitanja često pojavljuju u poslovanju, trebali biste unaprijediti procedure kojima pratite prijevoz. Iako je komunikacija mobitelom s vozačima za vrijeme vožnje toliko jednostavna i učinkovita, informacije koje su tog trenutka aktualne ipak brzo odlaze u zaborav pa ih nakon nekog vremena većina u sustavu ne zna te su uglavnom teško dokazive.

Uvođenje poslovnih procedura koje će omogućiti sustavno praćenje transporta, vratit će višestruko vrijeme uloženo u precizno planiranje transporta i redovno ažuriranje svakog pojedinog prijevoza u Jupiter Software-u.

Kako bismo smanjili potrebne evidencije omogućili smo komunikaciju Jupiter Software-a s vanjskim sustavom koji priključkom na vozila konstantno evidentira podatke o prijeđenim kilometrima, vremenu provedenom na putu, hodogramima putovanja, zastojima, kvarovima i slično.

15.velj

Spin i dalje unapređuje procese uvođenjem mobilnih rješenja. Ovaj puta je to mobilna evidencija kontrole kvalitete proizvoda u laboratoriju.

Kontrola kvalitete proizvoda i sirovina u prehrambenoj industriji razapet je između dva sasvim suprotna zahtjeva

• Ograničeni rokovi trajanja i sve veći pritisak na promptnu isporuku u zadanim rokovima traži da kontrola svoj dio posla obavi u najkraćem mogućem vremenskom roku.
• Kontrola je u najvećoj mjeri odgovorna za kvalitetu, a time i za image i tržišnu poziciju tvrtke. Gubici u slučaju incidenta zbog namirnice loše kvalitete znaju biti nemjerljivi!

Zbog navedenih razloga Spin je ponudio aplikaciju koja će omogućiti brzu evidenciju rezultata kontrole kvalitete putem mobilnih uređaja, čime se značajno smanjuje vrijeme koje je potrebno da se za gotov proizvod dovrši ocjena kvalitete, ali ne na račun kvalitete obavljene kontrole.

Proces kontrole je bitno pojednostavljen jedinstvenim bar kod označavanjem uzoraka, koji dolaze u kontrolu, te se skeniranjem uvode u proceduru kontrole.
Intuitivno upravljanje mobilnom aplikacijom daje mogućnost jednostavnog sortiranja kontrola, brzog on line unosa za vrijeme same kontrole, pregleda unesenih podataka i na koncu zaključivanja rezultata analize.

Postupak osim što ubrzava cijeli proces, znatno umanjuje mogućnost pogreške. Elektronska komunikacija između proizvodnje, skladišta i kontrole kvalitete sasvim je izbacila papir iz procesa.

Nastavljamo vlastiti životni stav čuvanja prirode!

8.velj

Porezna uprava je dana 8.2.2019. donijela obavijest o postavljanju nove verzije aplikacije ePorezna i izmjenama na obrascu U-RA.

Prema novim izmjenama, od sada je u stupcima Ukupni iznos računa s PDV-om i Ukupni pretporez omogućeno učitavanje računa s iznosima jednakim nuli. Također je omogućen unos datuma računa dobavljača/isporučitelja većeg od datuma do obračunskog razdoblja te je uvedeno i nekoliko promjena u elektroničkom učitavanju podataka na sustav ePorezna.

U skladu s propisanim izmjenama, izvršit ćemo redistribuciju granule URA XML u Jupiter Softwareu.

Detaljno objašnjenje izmjena potražite na linku.

4.velj

Jupiter Software sadrži granulu koja je u skladu s izmjenama i dopunama Zakona o PDV-u koji je stupio na snagu početkom ove godine.

Isporuka granule URA XML za sve korisnike Jupiter Softwarea započela je danas. Radi se o posebnoj evidenciji primljenih računa elektroničkim putem (obrazac U-RA) koja funkcionira tako da se u softveru kreira datoteka za učitavanje primljenih računa na sustav ePorezna.
Podsjećamo da se, prema novim izmjenama zakona, evidencija prvi puta predaje počevši od 1. pa sve do 20. veljače za siječanj 2019.
Cijeli tekst dopune zakona nalazi se u čl. 173. st. 4. Pravilnika o PDV-u, a možete ga pronaći na linku.

25.sij

Od ove godine Jupiter Software bogatiji je za još jednu granulu. Razvojem mobilne aplikacije Inventura imovine ubrzali smo i pojednostavili cjelokupni proces provođenja inventure.

Postupak počinje sinkronizacijom inventure iz Jupiter Softwarea s mobilnom aplikacijom nakon koje se inventura nastavlja obavljati kao i do sada, ali uz znatno smanjenu količinu korištenog papira i postotka pogreške.

Cilj ove aplikacije je olakšati neizbježan posao inventure našim korisnicima, nekoliko njih već je u procesu implementacije, a prvi korisnik koji je u svoje poslovanje službeno uveo mobilnu inventuru je Tvornica ulja Čepin.

18.sij

Početak Nove godine uvijek donosi promjene, a nama je donio nove projekte i povećao obujam posla pa smo zbog toga odlučili proširiti naš tim.

U potrazi smo za konzultantima i developerima koji će doprinijeti razvoju Spina i Jupiter Softwarea, a isto tako uklopiti se u naš već dobro uigrani tim i poticajnu i u isto vrijeme opuštenu atmosferu u uredu.

Osim trenutno otvorenih pozicija, uskoro završavamo i s preuređenjem novog prostora na kojem marljivo radimo kako bi bio što ugodniji za sve naše djelatnike.

Sve dodatne informacije potražite na linku i pošaljite svoj CV najkasnije do 1.veljače, 2019.
Čekamo vaše prijave!